Oferta pracy: Teleinformatyk

Powiatowy Urząd Pracy w Choszcznie
Teleinformatyk
Miejsce pracy: Choszczno
Numer: StPr/25/0127
OBOWIĄZKI:
znajomość zasad działania urządzeń tj.centrale telefoniczne, systemy komutacyjne i teletransmisyjne, sieci LAN i WAN, obsługa pakietu MS OFFICE i VISIO
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Język: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący


Wymagania inne:

staż pracy: 3 lata -przy wykształceniu średnim 1 rok- przy wykształceniu wyższym

Miejsce pracy:

Choszczno


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 785 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Choszcznie


APLIKUJ TERAZ

Sprawdź nowe ogłoszenia:

19
kwi
2025

Manager (Sektor Przemysłowy)

Schiever Polska Sp. z o.o.

Szczecin

Zarządzanie produktem i planowanie kampanii handlowych. Analiza wyników finansowych działu. Zapewnienie osiągnięcia zdefiniowanych celów finansowych. Organizacja i nadzór nad działem. Doświadczenie na podobnym stanowisku. Umiejętność kreowania i...

19
kwi
2025

Specjalista ds. administracyjnych z j. niemieckim

Klient portalu Praca.pl

Szczecin

Przetwarzanie zamówień dla pacjentów z Niemiec. Przygotowywanie dokumentacji i recept na refundacje produktów. Wystawianie faktur dla płatników i klientów. Zarządzanie danymi w systemie CRM. Uczestnictwo w projektach wskazanych przez kierownictwo. Budowanie...

19
kwi
2025

Magister Farmacji

Klient portalu Praca.pl

Stargard

Praca w dużym zespole i bezpośredni kontakt z Pacjentami. Jako ekspert decydujesz o czasie poświęconym na każdego Pacjenta i dobierasz odpowiednie metody leczenia. Dostęp do szerokiej gamy leków, w tym nowości farmaceutycznych. Apteki wyposażone w szyby...

19
kwi
2025

Asystentka / Asystent ds. Administracji

Klient portalu Praca.pl

Szczecin

Obsługa klienta na recepcji i podtrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy. Prowadzenie obsługi telefonicznej i zarządzanie korespondencją. Wsparcie administracyjne dla działów firmy, w tym przygotowywanie dokumentów. Organizacja eventów firmowych i...