Wykształcenie: zasadnicze zawodowe
Uprawnienia: badania sanitarno - epidemiologiczne
Uprawnienia: DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Uprawnienia: KOMUNIKACJA I WSPÓŁPRACA W ZESPOLE
Uprawnienia: SZYBKIE PODEJMOWANIE DECYZJI PRZY ZMIENIAJĄCYCH SIĘ OKOLICZNOŚCIACH I POD PRESJĄ CZASU, KONCENTRACJA, LOGICZNE I ANALITYCZNE MYŚLENIE, PRACA W ZESPOLE
Wymagania inne:
[Umiejętność 2] : PRACA Z PIENIĘDZMI, UMIEJĘTNOŚĆ ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM[Umiejętność 1] : GOTOWOŚĆ DO CIĘŻKIEJ PRACY FIZYCZNEJ, UMIĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, DYSPOZYJNOŚĆ DO PRACY MA 3 ZMIANY W TYM NOCKI, DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA,[Inne] : doświadczenie na stanowisku, gdzie zarządza się zespołem
Szczecin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 850 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
APLIKUJ TERAZ
Sprawdź nowe ogłoszenia:
Customer Support Specialist with French in the retail industry
Concentrix
Szczecin
Deliver written customer support via email for the French market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy. Ensure every...
Starszy inspektor
Kuratorium Oświaty w Szczecinie
Szczecin
Warunki pracy Reprezentowanie urzędu na zewnątrz, praca w siedzibie urzędu jak i poza nią, praca przy komputerze. Brak wind, podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Zakres zadań zarządza mediami społecznościowymi; tworzy i...
Customer Support Specialist with German in the retail industry
Concentrix
Szczecin
Deliver written customer support via email for the German market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy. Ensure every...
Customer Support Specialist with Italian in the retail industry
Concentrix
Szczecin
Deliver written customer support via email for the Italian market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy. Ensure every...