Zachodniopomorski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:30, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej, praca wymagająca elektronicznego prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zarówno krajowych, jak i unijnych, jak również kontaktu (przeważnie telefonicznego) z potencjalnymi wykonawcami, a także wykonawcami oraz instytucjami zewnętrznymi. Praca samodzielna z przewagą wysiłku umysłowego. Na stanowisku pracy użytkowany jest sprzęt biurowy taki jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, telefon i fax. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.
Miejsce wykonywania pracy – budynek Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie przy pl. św. Piotra i Pawła 4/5, stanowisko pracy usytuowane na III piętrze budynku, w pokoju biurowym czteroosobowym wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. Budynek nie jest wyposażony w windę, zarówno budynek i pomieszczenia biurowe oraz pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego wynosi:6.177,07 zł + wysługa lat do 20%
Zakres zadań
- Realizowanie procedur udzielania zamówień publicznych, do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych
- Zapewnienie obsługi administracyjnej i kancelaryjnej postępowań prowadzonych przez SdsZP
- Terminowe i właściwe przygotowanie planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych w KWP w Szczecinie na dany rok
- Przekazanie do publikacji wszelkich ogłoszeń wymaganych ustawą Pzp
- Sprawdzenie pod względem formalnym otrzymanego od Kierownika komórki merytorycznej wniosku o wszczęcie postępowania pod kątem jego kompletności, jak również pod względem zgodności z przepisami ustawy Pzp zapisów w nim zawartych w zakresie niezbędnym do wszczęcia postępowania
- Wszczynanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Pzp
- Przewodniczenie pracom Komisji przetargowej
- Przygotowanie wymaganej ustawą Pzp dokumentacji postępowania, jak również jej kompletowanie na każdym etapie procedury
- Przechowywanie protokołu postępowania wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność
- Przygotowanie dokumentacji przetargowej do archiwum
- Przygotowanie oraz przedstawienie Kierownikowi Zamawiającego lub jego zastępcy propozycji rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach publicznych przez KWP za dany rok, a następnie jego przesłanie Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych, celem wypełnienia obowiązku sprawozdawczego nałożonego ustawą Pzp
- Przygotowywanie innych sprawozdań z zakresu zamówień publicznych
- Reprezentowanie Zamawiającego w postępowaniach odwoławczych, jeżeli przedmiotem odwołania są kwestie proceduralne związane z procedurą udzielenia zamówienia
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe magisterskiedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze zamówień publicznych
- Znajomość aktów prawnych niezbędnych do udzielania zamówień publicznych
- Rzetelność, odpowiedzialność i terminowość w realizacji powierzonych zadań, kreatywność, efektywne komunikowanie się, współpraca, radzenie sobie ze stresem
- Umiejętność obsługi komputera, środków łączności oraz korzystania z Internetu
- Uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” potwierdzone dokumentem wydanym przez organy Policji lub ABW albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego mającego na celu uzyskanie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Odbyte co najmniej jedno szkolenie z zakresu zamówień publicznych
- Zdolność szybkiego uczenia się i rozwiązywania problemów,
APLIKUJ TERAZ
Sprawdź nowe ogłoszenia:
Starszy Menadżer Klientów Korporacyjnych
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Szczecin
Twoja Rola Jako Starszy Menadżer Klientów Korporacyjnych będziesz kluczowym ogniwem w realizacji strategii rozwoju naszego banku. Twoim głównym zadaniem będzie budowa i zarządzanie portfelem klientów korporacyjnych, co obejmuje: rozpoznawanie potrzeb...
Specjalista ds. Sprzedaży
Praca.pl
Szczecin
Zakres obowiązków: Obsługa rynku inwestycyjnego i lokalnego, w tym branży budowlanej. Pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie i utrzymywanie stałych relacji biznesowych. Negocjowanie kontraktów handlowych. Analiza rynku inwestycji budowlanych. Wymagania:...
Health Solution Advisor with German & English
Concentrix
Szczecin
Your Role Awaits: Immerse yourself in Health advising, contributing to the success of top brands. Be an effective communicator, bridging the gap between customer and our client, ensuring smooth collaboration. Be the 1st point of contact to consult, assist, and...
Nauczyciel / Korepetytor
Superprof
Szczecin
Poszukujemy pracowników dydaktycznych w całej Polsce , do prowadzenia prywatnych lekcji z wielu dziedzin, w tym: nauki ścisłe, sztuka, języki, zdrowie, fitness i wiele więcej. Superprof jest odpowiedni dla nauczycieli na wszystkich poziomach nauczania,...