Oferta pracy: Pomoc kuchenna

Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Pomoc kuchenna
Miejsce pracy: Szczecin
Numer: StPr/25/0688
OBOWIĄZKI:
POMOC PRZY SPORZĄDZANIU POSIŁKÓW, PRZYGOTOWANIE I WYDAWANIE POSIŁKÓW, SPRZĄTANIE PO POSIŁKACHPRACA W GODZINACH 05.00-20.00
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: podstawowe


Wymagania inne:

[Inne] : aktualne badania sanitarno- epidemiologiczneWymagana znajomość j. polskiego: w mowie: B1 - średnio zaawansowany, w piśmie: A1 - początkujący

Miejsce pracy:

Szczecin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę w zastępstwie


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie


APLIKUJ TERAZ

Sprawdź nowe ogłoszenia:

19
kwi
2025

Manager (Sektor Przemysłowy)

Schiever Polska Sp. z o.o.

Szczecin

Zarządzanie produktem i planowanie kampanii handlowych. Analiza wyników finansowych działu. Zapewnienie osiągnięcia zdefiniowanych celów finansowych. Organizacja i nadzór nad działem. Doświadczenie na podobnym stanowisku. Umiejętność kreowania i...

19
kwi
2025

Specjalista ds. administracyjnych z j. niemieckim

Klient portalu Praca.pl

Szczecin

Przetwarzanie zamówień dla pacjentów z Niemiec. Przygotowywanie dokumentacji i recept na refundacje produktów. Wystawianie faktur dla płatników i klientów. Zarządzanie danymi w systemie CRM. Uczestnictwo w projektach wskazanych przez kierownictwo. Budowanie...

19
kwi
2025

Magister Farmacji

Klient portalu Praca.pl

Stargard

Praca w dużym zespole i bezpośredni kontakt z Pacjentami. Jako ekspert decydujesz o czasie poświęconym na każdego Pacjenta i dobierasz odpowiednie metody leczenia. Dostęp do szerokiej gamy leków, w tym nowości farmaceutycznych. Apteki wyposażone w szyby...

19
kwi
2025

Asystentka / Asystent ds. Administracji

Klient portalu Praca.pl

Szczecin

Obsługa klienta na recepcji i podtrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy. Prowadzenie obsługi telefonicznej i zarządzanie korespondencją. Wsparcie administracyjne dla działów firmy, w tym przygotowywanie dokumentów. Organizacja eventów firmowych i...